December 17, 2011

Un Craciun binecuvantat/ A blessed Christmas


Cand cititi aceste randuri, eu voi fi pe drum, sau poate am ajuns deja in Romania, intr-o vacanta mult mult mult dorita si asteptata si voi petrece sarbatorile impreuna cu familia de care mi-a fost atat de dor. Inainte sa plec, am pregatit niste cupcakes pentru o vizita virtuala la Brandusa (Cooking with my soul) la o Duminica alaturi de prieteni. Si nu am facut orice fel de cupcakes (ca doar nu m-au numit degeaba fetele "The cupcakes Queen"), ci unele speciale de sarbatorea Craciunului si cu un ingredient tare indragit de Brandusa: ghimbir. Ati ghicit? Cupcakes de turta dulce cu crema de portocale, rodii si mascarpone. Nu uitati sa o vizitati pe Brandusa dupa 18 decembrie si sa vedeti reteta.


Eu va multumesc tuturor celor care m-ati urmarit in 2011, mi-ati lasat mesaje si m-ati incurajat, si va doresc tuturor Sarbatori minunate, un Craciun frumos si linistit, cu caldura in casa si in suflete, si un An 2012 mai bun decat toti anii de pana acum. Domnul sa va binecuvanteze! La multi ani!

23 comments:

sara & Miki said...

Sarbatori fericite alaturi de familie, aici in Romania. La multi ani!

Adela Zilahi said...

Saebatori fericite alaturi de familie! La multi ani! Pupicei!!

Din bucataria mea said...

Superbe prajiturelele!!Sarbatori fericite!Pup cu mare drag!

Daniela Addario said...

Sarbatori fericite si drum bun ! La multi ani !!!

Andreea said...

Craciun fericit si-un gand bun sa te insoteasca pe drum. :)

Sanda said...

La multi ani tie si intregii tale familii, sa aveti parte de sarbatori fericite si linistite!
Sa te intorci sanatoasa, te asteptam cu drag.
Sanda Turner ("vecina" din Michigan)

Maria said...

Sa ai parte de Sarbatori frumoase,Craciun fericit si sa exploatezi la maxim fiecare secunda petrecuta alaturi de familia ta,de prieteni tai,de toate persoanele dragi tie!!!!!!Domnul sa te binecuvanteze!Pupici:x

Irina said...

Vacanta placuta, sper sa te bucuri din plin. Sarbatori fericite si pe curand!

Unknown said...

stiu ca acum esti alaturi de familie si prieteni dragi si n-ai timp de citit mesaje. Dar cand o sa te intorci la viata de zi cu zi vreau sa stii ca iti multumesc mult pentru participarea la proiectul meu. Si pentru cupcakesurile astea cu care m-ai innebunit :)

Renata said...

Draga Mihaela, esti geniala! Tocmai ma uitam dupa un desert care sa contina rodii!
Craciun fericit!

Antonina said...

Sarbatori minunate draga mea!! Si un An Nou plin de bucurii !!

Roxana said...

Am descoperit de curand cupcakes mai mult dintr-o intamplare cand cineva mi-a aratat ca poti face asa ceva in 3 minute la cuptorul cu microunde. De atunci cuptorul (nu cel cu microunde) abia daca mai respira :)

Magic of Spice said...

Such beautiful cupcakes...have a wonderful holiday!

emma pop said...

salut. ma numesc iulia si sunt din zalau. de ceva vreme m-am apucat cu cumnata mea de torturi, as vrea sa stiu daca se poate sa ne ajuti cu ceva sfaturi. cum faci pasta de zahar, mici secrete...daca te rog frumos... adresa mea de email: emma_h3art@yahoo.com

Fancy Cake said...

Draga mea,
Iti doresc sarbatori fericite si multa sanatate in noul an!

Raluca

Ramona Alina said...

Multe binecuantãri si vouã, si un concediu frumos, pupici:)

Anastasia said...

Fie ca noul an sa-ti aduca mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata, mai multe reusite decat esecuri, mai multe bucurii decat necazuri si multe, multe zambete! Sa-ti amintesti cu drag clipele petrecute alaturi de oamenii minunati, sa uiti de toate supararile, sa fii sanatoasa si plina de viata! La multi ani !!!!!!

Dana C said...

Iti urez un An Nou plin de fericire si liniste sufleteasca! La Multi Ani!

Antonina Sofia Sociu said...

La multi ani !! Sa fiti iubiti! Imbratisari cu drag!

Cristina said...

La multi ani si numai bine in noul an!

sarah said...

iti doresc din tot sufletul Un an nou fericit.fie ca in 2012 dorintele sa ti se indeplineasca,sa fii sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi!La multi ani!

Maria said...

Un sincer si calduros "La multi ani"!

FLORY said...

La multi ani sanatosi si fericiti!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails