January 13, 2011

Salata de varza acra/ Sauercraut salad



O varianta de salata sanatoasa si plina de vitamine in mijlocul iarnii ar fi cea de varza acra, fiind foarte la indemana celor in Romania. Cei care nu au putina cu varza aproape au doua solutii: sa incerce sauercrautul cumparat sau sa isi puna varza acra la toamna viitoare. A fost al treilea an in care am facut varza acra, si numai o singura data mi-a iesit foarte buna. Anul acesta se pare ca nu am pus de ajuns sare si s-au inmuiat partial frunzele, dar tot am ales de o salata. Ideea de a pune ceapa mi-a dat-o prietena mea Mariya bulgaroaica, si dulceata cepei este chiar buna in combunatie cu varza acra.

Ingrediente:

2-3 cani de varza acra tocata
1/2 ceapa tocata
1/2 lingurita boia dulce
piper dupa gust
2-3 linguri de ulei de masline

Se amesteca toate ingredientele. Se serveste ca atare sau ca garnitura la cartofi sau carne.

Pofta buna!

3 comments:

Mihaela said...

Te-ai apucat deja de gatit in anu nou:) Ai dreptate cu varza asta acra. Buna mai e si sanatoasa. Am facut si eu o ciorba cu varza acra zilele trecute, dar de buna ce a fost, nu am mai apucat sa fac niste poze..

Ellie said...

Foarte frumos arata varza ta...imi aduce aminte de salata care o mancam des ca copil. Imi placea cu piper... un pic mai zgrontoros:). O zi buna!

Mihaela said...

Multumesc Mihaela, de gatit m-am apucat in anul asta, mai greu cu postatul :)

Ellie, ma bucur ca iti place si iti aduce aminte de copilarie, si mie la fel :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails