February 23, 2013

Bomboane Brigadeiros cu nuca de cocos si mango/ Coconut and mango Brigadeiros



Pentru ca luna trecuta nu am pregatit nimic pentru Dulce Romanie, dar vreau sa ma revansez acum, si am pregatit si a doua reteta: bomboane Brigadeiro. In februarie, Ioana de la Pasiune si culoare, pe langa nuca de cocos si mango, ne mai spune si sa ne inspiram din bucataria internationala. Bomboanele astea, braziliene de natia lor, sunt nelipsite de la petrecerile de zile de nastere in Brazilia, asa cum la noi se face un tort. Am auzit ca atunci cand ajungi la o zi de nastere in Brazilia, verifici intai masa cu Brigadeiros, si iti dai seama cat de "fancy" este petrecerea. Iar daca nu sunt Brigadeiros, inseamna ca e ceva in neregula :)

Am mai pregatit crema Brigaideiro cu ciocolata pentru mini tartele acestea, de data aceasta am incercat cu nuca de cocos. Desi am pus si ceva mango in ele, nu se simte foarte pronuntata aroma fructata, si il puteti omite. Bomboanele nu sunt greu de facut, necesita doar putina rabdare, au ca ingredient principal laptele condensat si se pot face in foarte multe variatii.


Ingrediente (adaptata dupa Food for 7 stages of life):

1 cutie (14 oz, 396 gr) lapte condensat
1/2 cup (120 ml) lapte de nuca de cocos
1/2 cup (45 gr) nuca de cocos macinata fin, plus nuca de cocos pentru tavalit bomboanele
2 linguri de unt
3 linguri de piure de mango*

*Pentru piureul de mango, se da prin blender mango curatat de coaja si sambure.

Se pun intr-o craticioara laptele condensat, laptele de nuca de cocos, nuca de cocos, untul si piureul de mango. Se tin pe foc mediu, mestecand mereu (aici este partea cu rabdarea), pana cand amestecul se ingroasa, iar daca trageti o linie cu spatula, amestecului ii vor trebui cateva secunde sa acopere dara lasata. Procesul va dura 20-25 de minute.

Transferati amestecul intr-ul bol si lasati sa se raceasca. Acoperiti cu folie alimentara si lasati sa se raceasca bine in frigider.
Ca sa faceti bomboanele, luati compozitie si formati bilute, pe care le tavaliti prin nuca de cocos.

Pofta buna!


6 comments:

Unknown said...

Cred ca au un gust grozav! Si eu am facut ceva combinatie de mango cu cocos in weekend, e dementiala asocierea asta! Pup

Roswitha said...

Wow, arata bine si este si usor de facut. Multumesc pentru reteta!

Ramona Alina said...

Superbe<3, eu sunt viciatã in ele de aia nu indraznesc sa le fac acasa, dacã stiu ca le am nu mã las pana nu dau cap de ele:))

Irina said...

Imi plac mult.

Haplea said...

Ce bunatate de bomboane!!!

Emily said...

oh, ce delicate si frumusele sunt!
te pup draga mea! Zi faina!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails