February 05, 2013

Din nou Dulcerella: de la hobby la pasiune

Ca sa imi motivez cumva lipsa de activitate de pe blog, va arat cu ce mi-am mai petrecut timpul:

 Tort cu caluti pentru Emily
 
 Un calut de poveste
 
Tort de Haloween
 
 
S-a cerut o poseta, si nu una oarecare, ci Louis Vuitton
 
 
Tort cu Madagascar pentru Cosmin
 
 
Rico si Skipper la datorie
 

Alta geanta, de data asta cu pantof cu tot
 
 
Tort Logo 3 Generations
 
Tort Minnie Mouse pentru Isabella
 
 
 Multa muzica de la iPod pentru Bryanna
 
 
 NinjaGo sta de veghe
 
 
 Jake si a lui corabie pentru Luke
 
Papusa Lalaloopsy pentru Nora
 
Si eu pot totul in Hristos, care ma intareste.
 

5 comments:

Oana said...

mi-ai indulcit dimineata !

Alina Avram said...

Ce pasiune frumoasă! Cred că îți trebuie și puțin talent și puțină răbdare să faci torturile acestea minunate. Felicitări!

Adela Zilahi said...

Superbe toate Mihaela!! Succes in continuare!! Te pup!

Sanda said...

Asta-i a treia tentativă de a-ți lăsa un mesaj..., nu știu care-i baiul...
Îmi plac foarte mult torturile tale, sunt foarte frumoase, ești o adevărată profesionistă! Mult succes în continuare îți doresc!
Be safe and stay warm - mă refer la furtuna de iarnă ”Nemo”... Îmbrățișări calde și prietenești din Michigan, pup ”vecina”!

simplu si bun said...

Pentru asa torturi absentele se motiveaza rapid de tot!Stiu prea bine cum este sa se tot adune posturile iar timpul pentru postat pare sa scada intr-o relatie invers proportionala ...
Te asteptam cu mare placere la un comentariu si doua premii ciocolatoase http://www.simplusibun.ro/2013/01/in-asteptarea-lui-2902.html
Cu drag, Daiana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails