July 29, 2010

Salata japoneza de castraveti/ Japanese cucumber salad



(Please scroll down for English version)

Saptamana trecuta, dupa cateva ore "obositoare" :) petrecute la mall cu prietena mea, am mers sa mancam la un restaurant japonez. Am incercat vreo 2 feluri de sushi, legume prajite, dar cel mai mult ne-a placut aceasta salata de castraveti, pe care incerc sa o reproduc azi. Si cred ca am reusit cu succes. Simpla si racoroasa!

Ingrediente:

1 castravete mare feliat foarte subtire
2 linguri seminte de susan
1 ceapa verde feliata foarte subtire (optional)

Semintele de susan se pun intr-un strat subtire intr-o tigaie fara ulei, si se pun pe foc mediu aproximativ 5 minute, pana cand se rumenesc putin. Se scutura din cand in cand tigaia sa se amestece.

Se aseaza pe farfurie feliile de castravete, ceapa si deasupra semintele de susa.

Pentru dres salata, am amestecat sare (1/3 lingurita) cu ulei de masline (1 lingura) si otet de orez (2-3 linguri).



Last week, after few hours spent at the mall, I and my friend ate at this Japanese restaurant. We tried 2 kinds of sushi, some tempura fried vegetables, but we loved this cucumber salad, which I'm trying to recreate here. And I think successfully did. Simple and refreshing!

Ingredients:

1 large English cucumber, very thinly sliced
2 tbsp sesame seeds
1 green onion, very thinly sliced (optional)

To toast the sesame seeds, place them in a thin layer in a pan, over medium heat, without oil for about 5 minutes, until they get lightly brown. Shake the pan to even toasting.

Place on a plate the cucumber slices, onion and sprinkle with sesame seeds.

For dressing, mix 1/3 tsp salt, 1 tbsp olive oil and 3 tbsp rice wine vinegar.
Enjoy!

2 comments:

Ellie said...

Mihaela, Sa sti ca asa de impresionata sant de blogul tau! Cred ca avem gusturi la fel:)... Imi place mult cum aranjezi mancarea in poze.

Ce salata buna! Imi place foarte mult cum arata.

Mihaela said...

Multumesc Ellie, chiar ne potrivim cumva, de fiecare data cand vin pe blogul tau gasesc ceva interesant. De la tine am aflat cum i se spune in engleza la leustean, am cumparat seminte si acum este micut intr-un ghiveci pe balcon. Sper sa creasca de ajuns sa il folosesc la o fasole pana vine iarna :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails