June 20, 2010

Omleta cu sparanghel si mozzarella


Cum aveam putin sparanghel ramas de la salata, gata gatit, am facut o omleta.

Am taiat sparanghelul in bucatele mai mici.



Am ras putina mozzarella.


Am batut 2 oua cu sare, piper si 2-3 linguri de lapte.



Intr-o tigaie am incins 2-3 linguri ulei de masline, si cand s-a incins bine, am turnat ouale. Le-am mestecat foarte putin, apoi le-am lasat sa isi faca mendrele. Cand a inceput sa se desparta putin de marginile tigaii, am presarat mozzarella si am pun sparanghelul numai pe jumatate de omleta.


Cu o spatula am ridicat jumatatea fara sparanghel peste cea cu, si am lasat-o foarte putin, cat sa fie coapta in mijloc. Apoi am pus-o pe farfurie si am mancat-o :) Nu inainte de a-i face poze.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails