January 21, 2012

Cateva ore in Paris/ Few hours in Paris


Cand am cumparat biletele pentru Romania si am gasit cu legatura in Paris, am fost asa de bucuroasa! Foarte bucuroasa ca aveam sansa sa vizitez un oras care nu era in plan asa curand, si mai ales, sa mananc din bunatatile care se anuntau si la care visam. Care sa fie, decat macarons, dragutii macarons, pe care i-am mancat, facuti de mine, dar voiam sa ii incerc si pe cei originali. Trebuia sa compar, nu? :)

Ce nu am luat eu in calcul in toata treaba asta a fost oboseala dupa o noapte nedormita in avion si un oras nou, cu o limba in care puteam sa spun doar cateva vorbe. M-am documentat pe internet (traiasca!) cum si ce, unde este trenul, unde sa lasam bagajul, dar cum planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ, ne-a luat vreo ora prin aeroport sa ne dumirim cu toate cele, am gasit si trenul, si am ajuns in centrul Parisului, de unde trebuia sa luam alta linie sa ajungem la Place de la Concorde, linie care deja mi se parea confuza dupa ce eram trezi de aproape 24 de ore, asa ca ne-am hotarat sa ramanem si sa cercetam imprejurimile.




Parisul nu si-a lasat prejos asteptarile, macarons-ii si prajiturile fiind la tot pasul, chiar si la McCafe. Am iesit de la tren in Parisul parizienilor si am nimerit (paradisul un blogger culinar :)) intr-o piata de duminica. Singura mea problema era ca nu puteam sa fac cumparaturile :) Am vazut vreo 3 mese intinse cu cel mai diferit si mai mare sortiment de peste pe care l-am vazut vreodata, pui, gatiti sau nu, paella care astepta gata pentru infometati, legume, fructe, ciuperci, o nebunie! Parizienii mi s-au parut destul de amabili, avand in vedere ca tot ce spuneam incepea cu: "Bonjour, monsieur. Parle vous anglaise?" sau si mai si: "Bonjour, madame. Do you speak english?" :)) Toti vorbeau putina engleza sau cel putin intelegeau ce vreau. In afara de un nene care s-a suparat tare ca ii faceam poze la ciuperci. Nu am inteles ce zicea, dar m-am prins si am plecat mai departe :)




El nu s-a suparat ca fac poze, chiar a vrut sa fie in poza :)








My cupcakes are better! :))


Afara era o zi frumoasa, cu soare rece, parizienii stateau la terasa, sau mergeau la piata, copiii jucau fotbal. In statia de tren, se anunta in 3 limbi "atentie la hotii de buzunare" (nu si in romaneste :)) iar masinile de bilete ne-au facut figura de vreo doua ori. Avand, si eu si sotul, bilete pe toata ziua pe toate liniile, masina ne lasa pe unul din noi sa trecem, si il bloca pe celalalt. In aeroport era greva, iar Parisul s-a decis sa imi pastreze unul din bagaje, cel cu hainele mele, vreo 5 zile, pana sa mi-l trimita in Romania (foarte frustrant!). Bilete cu legatura in Paris cu siguranta nu vom mai lua, dar Parisul il vom mai vizita poate cu alta ocazie, cu mai mult timp si mai odihniti. Posibil sa fim singurii turisti care au vizitat Parisul si au vazut Turnul Eiffel din avion hi hi :))

Le Kitchen Aid :))

Wilton e vedeta chiar si in Paris

Am mancat tarte de ciocolata, croissants, am luat foie-gras, care a fost bun, dar nu m-a impresionat in mod deosebit. In concluzie, macaronsii mei le pot face fata celor din Paris :)

A bientot si pe curand!

5 comments:

Lilly said...

Brava, un reportaj minunat!Ma bucur pentru tine.Visez si eu la Paris...

Licuta Marin said...

Foarte frumoasa plimbarea!!!Pup!

Haplea said...

Superbe poze!!!Superba calatoria!

Timea said...

Foarte frumoase pozele! si eu visez la Paris !!!

Ellie said...

Mihaela, Imi pare bine ca ai putut vizita Parisul... si ai avut timp sa vezi si un "Sunday market" . Asa de mult imi plac pietile din alte tarii... parca asi putea sta toata ziua in piata:)...numai ca vreu sa cumpar multe si apoi sa ma duc repede sa le pregatesc acasa:).
Oricum, ai fost "brave" sa poti vizita Parisul in scurt timp...dar, totusi...better something, than nothing:). Poate intro zi poti avea mai mult timp sa vezi mai multe. Si eu cred ca cupcakesurile si macaroonsurile tale sant de aceleasi nivel ca cele din Paris:)...multumesc pentru poze, si ca ne-ai luat si pe noi in vacanta ta:).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails